باب استفعال

دست از طلب ندارم تا کام من بر آید

دست از طلب ندارم تا کام من بر آید

باب استفعال

" إِنَّا عَرَضْنَا الْأَمَانَةَ عَلَى السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالْجِبَالِ فَأَبَیْنَ أَن یَحْمِلْنَهَا وَأَشْفَقْنَ مِنْهَا وَحَمَلَهَا الْإِنسَانُ إِنَّهُ کَانَ ظَلُومًا جَهُولًا " (احزاب 72)
ما این امانت را بر آسمانها و زمین و کوهها عرضه داشتیم ، از تحمل آن سرباز زدند و از آن ترسیدند انسان آن امانت بر دوش گرفت ، که او ستمکار و نادان بود
آسمان بار امانت نتوانست کشید
قرعه کار به نام من دیوانه زدند

کانال تلگرام:
https://telegram.me/estefal

یازدهِ یازده...


حوصله ی شرح قصه نیست....
  • حسین طاهری

نظرات  (۷)

سلام با تأخیر تبریک ما را پذیرا باشید.  (از طرف رئیس کل کانون خوانندگان خاموش)
پاسخ:
سلام...
مخلصیم...
سلام
از شما دوست اهل فکر دعوت می کنم در صورت تمایل در این همایش شرکت کنید و به دوستان خوشفکرتان نیز اطلاع رسانی فرمایید
زمانی برای اندیشیدن به مسائل خودمان
http://isfahan.bmn.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=809:-idea-conference-q-q&catid=1:news
به میمنت و مبارکی، 
پاسخ:
ممنون...
سلام
تبریک میگم
انشاالله که خداوند سلامتی و صداقت و عاقبت به خیری نصیبتون کنه.......
پاسخ:
سلام...
تشکر
  • زنان سرزمین من
  • به سلامتی و دل خوش :)
    پاسخ:
    سلام...
    ممنون...
    دیر شد اما تبریک :)
    پاسخ:
    تشکر...
  • علی کافه چی
  • یا 92/9/29

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی