باب استفعال

دست از طلب ندارم تا کام من بر آید

دست از طلب ندارم تا کام من بر آید

باب استفعال

" إِنَّا عَرَضْنَا الْأَمَانَةَ عَلَى السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالْجِبَالِ فَأَبَیْنَ أَن یَحْمِلْنَهَا وَأَشْفَقْنَ مِنْهَا وَحَمَلَهَا الْإِنسَانُ إِنَّهُ کَانَ ظَلُومًا جَهُولًا " (احزاب 72)
ما این امانت را بر آسمانها و زمین و کوهها عرضه داشتیم ، از تحمل آن سرباز زدند و از آن ترسیدند انسان آن امانت بر دوش گرفت ، که او ستمکار و نادان بود
آسمان بار امانت نتوانست کشید
قرعه کار به نام من دیوانه زدند

کانال تلگرام:
https://telegram.me/estefal

کتاب نسیم مهر...از حسین دهنوی رو میخوندم....توی سرفصل های اون...به دنبال موضوع مربوط به تحقیق و پژوهشمون بودم.... عناوین کتاب مربوط به اختلالات و عادات و رفتارهای بدِ کودکان بود...در لا به لای همه ی انواع امراض و مدل های شیطنت کودکان...مبحثی بود تحت عنوان "چپ دستی"....و سوالات مادران نگران که پرسیده بودند با مشکل کودکشان(چپ دستی) آنها چطور برخورد کنند و چگونه می توانند آن ها را راست دست کنند!!!!

 از همه بدتر...جواب نویسنده کتاب بود به سوالات احمقانه آنان....و اینکه به کودکانتان بگویید شما چه کارهایی میتوانید بکنید و چه مهارت هایی خواهید داشت و.....!!!! به جای آنکه بگوید اصلا مشکلی نیست و دیگر هیچ جوابی ندهد....کلی صغری و کبری میچیند و میخواهد مادران را دلداری بدهد!!!!!

  • حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی